Goede producten en service

Goede communicatie rondom schouw, bestellingen en plaatsen. Geen gedoe en correcte informatie en communicatie

Fijn geleverd en geïnstalleerd

Geen klachten

Zorgvuldig, zeer klantvriendelijk, proactief, enorm goed geholpen

Correct in planning, afstemming en uitvoering

Goede communicatie over de voortgang van de planning. Monteurs hebben volledig zelfstandig en netjes werkzaamheden uitgevoerd. Het bedankje achteraf was ook een leuke attentie.

Een top ervaring in alle opzichten.

Verkoper met uitstekend advies en meedenken. Montage advies, meedenken en monteurs met vakmanschap en humor.

Heel blij met de panelen en service

Vanaf eerste moment goed contact, goed bereikbaar, snelle service. Hele fijne en deskundige monteurs! Heel erg blij met me panelen

Top !!

Prettige samenwerking en communicatie. Ook de installatie was keurig verzorgd en goed/netjes uitgevoerd. We zijn zeer tevreden en dan ook nog eens het lekkere bedankje als afsluiting!!

TOP

Alles volgens afspraak en netjes op tijd en alles werd netjes geïnstalleerd! Prima en alles top!!!

Heel goed geholpen .de jongens die kwamen plaatsen waren super netjes. Ook fijn dat de informatie via mail en telefoon heel duidelijk is .top bedrijf .

Super service, meedenkende monteurs.

De monteurs waren erg meedenkend, werken netjes, zijn erg vriendelijk en staan open voor vragen. Alles goed afgeleverd en duidelijk met de instructies. We zijn er erg blij mee.

Very satisfied with Zonnepanelen !

We are very satisfied with Zonnepanelen ! From the initial contact, quotation through the preparation, installation and setup the Zonnepanelen team were on every contact very clear, efficient and always available to clarify all questions.

Alles word goed uitgelegd en gecommuniceerd, Iedereen is vriendelijk. Monteurs geven netjes van te voren aan hoelaat ze komen en in overleg over hoe de kabels komen te lopen die netjes weggewerkt

Alles goed gegaan van keuze maken tot installatie .

Prettig bedrijf en weten waar ze het over hebben ,Goed personeel van telefoon contact tot de adviseur en installatie. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en ben blij dat ik hier mijn nieuwe zonnepanelen heb gekocht ,had al 7 jaar eerder een installatie hier gekocht en goede ervaring mee gehad en dus nu de uitbreiding ook bij hun aangeschaft.Kan alleen maar zeggen top bedrijf. Gr Marcel

Netjes geïnstalleerd en ook de meterkast installeert

Probleem met datalogger gemeld, direct opgelost

Steeds opnieuw voldoet ZonnepanelenPlus aan de hoge verwachtingen die ik van ze heb. Vandaag een mailtje gestuurd naar het serviceteam over een verbindingsprobleem met de datalogger. Binnen een paar uur een mailtje terug met de te volgen procedure om het op te lossen en het verzoek om direct contact op te nemen als dat niet zou werken. Prima geholpen dus.

Top geregeld

Ik ben zeer tevreden over de zonnepanelen van Zonnepanelen Plus.

Ik ben zeer tevreden over de panelen van Zonnepanelen Plus. Bij de aansluiting in de meterkast zijn de installateurs alleen vergeten om na de boor-werkzaamheden de gaskraan weer open te draaien. In de veronderstelling dat de verwarmingsketel defect was hebben wij Feenstra-verwarming ingeschakeld. Toen bleek pas dat de gaskraan nog dicht stond. Geen groot probleem, maar een aandachtspuntje.

Fijn bedrijf van a tot z goed geregeld

Fijn bedrijf van a tot z goed geregeld

goede service

de geleverder service was zeer goed. naderhand wat problemen gehad met een beschadigd paneel en problemen met het inregelen van het systeem maar dit is allemaal goed opgepakt.

Net voldoende

In de uitvoering matig. Ik werd niet geïnformeerd over een pan die kapot is gegaan en wel gelijmd maar onvoldoende zodat lekkage in de woonkamer optrad.. Groet Leo Steegs

Goede voorlichting en nette installatie

Tijdens het adviesgesprek goede en uitgebreide informatie ontvangen. De installatie werd kundig uitgevoerd. Opbrengst van de zonnepanelen afgelopen jaar is boven verwachting en dat ondanks het regenachtige weer.

Goede info vooraf

Snelle installatie en precies zoals afgesproken.

Uiteindelijk tevreden

Goed en deskundig advies van de adviseur, hij heeft ons zelfs door het hele traject voor een stimuleringsregeling geholpen, Hij heeft alles netjes en snel afgehandeld, Na akkoord gegeven te hebben in mei om de panelen te plaatsten ging het al snel mis, de technische schouw zou (pas) medio juli plaatsvinden maar op de geplande datum kwam er niemand opdagen, die dag meerdere keren gebeld hoe laat er een monteur zou komen maar niemand die mij iets kon vertellen. Aan het einde van de dag werd ik eindelijk teruggebeld maar met de mededeling dat er die dag niemand meer zou komen. Er zou nog contract opgenomen worden voor een nieuwe afspraak maar i.v.m. vakanties kon dat nog wel 1 of 2 weken duren. Na ruim 2 weken nogmaals gebeld maar weer kon men mij niets vertellen omdat dit nu ineens door een extern bedrijf moest gebeuren, de projectleider zou nog contact met mij opnemen. Enkele dagen daarna werd ik door dit bedrijf gebeld voor het maken van een afspraak voor de schouw en daarna voor het plaatsen van de panelen. Ook deze jongens hebben top werk geleverd en goede uitleg gegeven. Jammer dat deze jongens niet meteen zijn ingeschakeld, had een boel ergernis voorkomen en waren we waarschijnlijk niet de opbrengst van een hele zomer misgelopen omdat door een fout in de planning bij Zonnepanelen Plus de panelen pas eind oktober geplaatst zijn.

Top service!

Top service! Van eerste consult tot plaatsen van de panelen was top geregeld. Iedereen van de adviseur, backoffice en de heren die de panelen hebben gemonteerd waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Vlotte levering van de panelen.

Tevreden over de montage van de panelen en de meterkast. Ook de uitleg van de monteurs was ok. Vriendelijke telefonische hulp toen bleek dat we een omvormer probleempje hadden. Niets dan lof, nu de zon nog!

Macroweg 22

5804 CL Venray